.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.
برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران

به گزارش شمال نیوز ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران اعلام کرد:راهپیمایی سراسری در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی، امروز جمعه ۲۱ مهرماه پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه در مازندران برگزار می‌شود.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در اطلاعیه‌ای از مردم حداجوی و مومن استان خواست با حضور گسترده در این راهپیمایی، بار دیگر از آرمان‌های والای مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند و خشم و انزجار خود را جناییات رژیم منحوس صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

 

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران به این شرح است:

 

عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

 

زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانـۀ اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

 

حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی، از مردم سلحشور و آگاه و فهیم دیار علویان دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم روز جمعه تاریخ ۲۱/۷/۱۴۰۲، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، مرگ بر اسرائیل را فریاد زده و خشم وانزجار خود را به گوش جهانیان برسانند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.146 seconds.